18 Mart 2013

FERHAN ŞENSOY

son zamanlarda ferhan şensoya fena sarmış haldeyim. ne kadar yasal bilmem ama youtube'da eski tiyatro oyunlarının videoları var. işte bunlardan biri: http://www.youtube.com/watch?v=mw9xPJfm_MQ bayıldım. bi noktadan sonra istemsizce güler hale getiriyor, bu anlamda cem yılmaz tadında diyebiliriz. ama içerik olarak epey farklı tabi, daha doyurucu. yani biraz da kafayı doyurmak istediğiniz zaman izlemek gerekiyor.

tiyatrosunda oyunları devam ediyor, "ortaoyuncular" tiyatrosu, istanbulda, taksimde, istiklal caddesi üstündeki halep pasajında.

Son oyunu: Masal Müfettişi

bugün gişeye gittim, film çekimi yapılıyordu, kapalıydı. sonra alacağım. internetten de alınabiliyor ama çağın gerisinde, kredi kartsız zamanda yaşadığım için ben alamıyorum.

buyrun takip etmek isteyenler için her türlü bilgi: http://www.ortaoyuncular.com/

ferhan şensoyun son röportajlarından biri için cnntürk aykırı sorularda : http://tv.cnnturk.com/video/2012/11/05/programlar/aykiri-sorular/basliksiz/index.html

epeyce kitabı da var, okumak gerek.

nedendir bilmem, röportajda ve oyunlarında ve "son ders" filminde gördüğüm kadarıyla, samimiyeti güven veriyor. oyuna gittikten sonra yine yazarım.

----
Güncelleme (25.03.2013): geçtiğimiz hafta "nasri hoca ve muhalif eşeği" ni izledim sonunda.  yaklaşık 100 kişi vardı seyirci olarak. şensoy epeyce yaşlanmış görünüyordu. ama oyun komik ve muhalifti. diğerlerini de izleyeceğim. meraklısına, biletler 25tl, 35tl ve 40tl salondaki yerine göre. cuma, cts ve pazar var oyunlar. her oyundan sonra imza etkinliği yapıyor şensoy. muhabbet etmek isteyen için.