19 Mart 2013

YENİ BLOG ALDIM!

ben yine saçma bi şeye başladım. yeni bi blog açtım. işte burda: http://timelineoftheworld.blogspot.com/

amacım dünyadan gelmiş geçmiş tüm önemli insanları, bi kronolojide toplamak. şöyle bi bakınca, kimlerin aynı dönemde yaşadığını hemencecik görebilmek.

dünyada önemli insan bitmeyeceğine göre, bu blog da sonsuza kadar hazırlanma aşamasında kalacak. sürekli yeni birileri eklenecek. bu insanların biyografileri ve fotoğrafları eklenecek.

bu nedenle son güncellenme tarihini ve saatini yazının altında her seferinde yenileyeceğim.

ayrıca kullandığım kaynakları da yazının altında  belirteceğim.

çok gerekli bi iş mi? hayır. ama benim için sudoku etkisi yapıyor, zihin açıyor.

blogun daha anlaşılır olması için her türlü öneriye açığım. öneriniz lütfen, israr ediyorum...

sevgilerle lililerle...