28 Mart 2020

Karantina Çelıncı - 4

Dördüncü gün cumartesiye denk gelince düzenim şaştı, erteleye erteleye bu saati buldu bilgisayar başına oturmam. Türkiye'de pazar oldu bile ama burda hala cumartesi, o yüzden geç kalmış sayılmam :) Hızlıca özet geçiciim.

Dün akşam bi youtube konseri dinledim. Passage Tv isimli bir kanal. Karantina sebebiyle bi moral konseri düzenlemişler. Güzel bir kanal, güzel bir konser. Dünyanın çeşitli yerlerinden Türkiyeli müzisyenler, moral verici şarkılar söylemişler. Şurdan izleyebilirsiniz.

Bugün de sonunda Adrienne'in yoga derslerine başladım. 30 günlük bir seri. İlkini yaptım ama.. Sanırım yoga dili diye bir şey var. O savaşçı pozisyonunda filan ekrana bakmaya çalışırken şekilden şekile girdim zaten, bir de üstüne dediklerinin çoğunu anlamadığımı fark ettim. Dedim herhalde İngilizce'm yetmedi. Bitince bir de Türkçe video açayım dedim. Sonra fark ettim ki onu da anlamıyorum, yine ağdalımsı bir dil kullanılıyor. Yoga edebiyatı yapıyorlar da diyebiliriz sanırım. Öyle bi şey varmış meğer. Sonuç olarak yine Adrienne'le devam edeceğim ama alışmak zaman alacak. Hareketler güzel, çok zorlamadan, nefes nefese bırakmadan terletiyor. Aradığım da bu.

Şimdilik bu kadar,
Yarın daha kafamın yerinde olduğu bi zamanda buluşmak üzre,
Kanatlı Kedi