29 Aralık 2018

Şebnem Ferah'ın Parmak İzi

Sevgili insanlık,

Şebnem Ferah'ın yeni albümü çıkmış, neden benim haberim yok? Bu nalet olası Spotify'a ben boşuna mı söyledim Ş.F.'ı takip ediyorum, diye? Neden kimse işini düzgün yapmıyor? Hiç.

Neyse, uzun lafın kısası, kadın bi albüm yapmış; sesinde, (söz bakımından) içeriğinde, müziğinde zerre kadar günümüze ayak uydurma kaygısı taşımadan... Çok sevdim ve yine saygı duydum.

Buyrun burdan yakın:



Hangi şarkıyı daha çok sevdiğime henüz karar veremedim. İki saattir çevirip çevirip dinliyorum. Kulaklıkla dinleyiniz.

Sevgilerlen,
Kanatlınız, Kediniz

Geri geldim. Sözde Namus'un sözlerini yazasım geldi buraya. Gogıl'da iz bırakmasına ben de az biraz yardımcı olayım dedim.
-----------------------------------
Ah, ah annem
Bugün öldüm ben
Bir düğmeyle
Delip geçti tam göğsümden

Tahrik olmuş
Aklı durmuş
Davetkarmış her halim
O masum ben namussuz

Çaldınız hayallerim
Bağladınız ellerim
Kimse duymadı sesim
Kaç kez öldürdünüz

Gömdünüz konuştunuz
Hapse girip çıktınız
Elleriniz kollarınız
Hala sürüyor
Tecavüz

Ah, ah annem
Bugün vuruldum ben
Bir an yıllar sürdü
Kan yağdı gökyüzünden

Kendi aczini bana
Yükleyip rahatlama
Sözde namusunuzla
Kaç kez öldürdünüz

Gömdünüz konuştunuz
Öyle kirli ruhunuz
Sözde namusunuzla
Hala sürüyor
Tecavüz

Ah, ah dünya
Bir doğurdun, bin öldürdün
Gücüm yetmedi
Kendine iyi bak
Dünya
---------------------------------