08 Haziran 2018

21, 22 ve 23. Haftalar

21. Hafta: Geçen yıl içinde nasıl değiştin? Ne yönden?

Sanırım dil öğrenmeye olan meylim, ilgim arttı. Hollandaca konusunda cesaret geldi. Boyumdan büyük kitapları kurcalamaya, altyazısız videoları izlemeye çekinmiyorum eskisi gibi. İngilizce romanları daha bi istekle okuyorum. Dil öğrenme eyleminin kafamdaki yeri değişti.


22. Hafta: Şu an en sevdiğin filmler hangileri?

Vizontele ilk aklıma gelen. Biraz düşününce de Toz Bezi, Stranger Than Fiction, Lady in the Van ve La Veglio Gioventu canlandı gözümün önünde. İyi ki "filmler" demiş soru. Tek bir film sorulunca ne diyeceğimi bilemiyorum bi türlü.


23. Hafta: Gurur duyduğun bir şey...

Kitap okumayı sevişimle gurur duyabilirim sanırım. Pek çok insan sevmiyor. Şanslıyım bu yönden. Şansla da gurur duyulmaz ki, kendin başardığın bi şeyle gurur duyarsın. Gurur hakkında düşünmeyi çok sevdiğim bir konu değil. Derken buldum bi tane. İki tane bol pantolonu eteğe çevirdim. Eskiden giymiyordum çünkü küçük geliyorlardı bana, şimdi giyiyorum. Tamir edip kullandığım şeylerle gurur duyuyorum evet. Hikayelerini herkese anlatasım geliyor.


Bu sıralar pek bi şey yazasım gelmedi, ondan erteledim durdum. Arada da böyle olsun canım...

Hayırlı cumalar, haftasonları, haftaiçleri...
Kanatlıkedi